Focus op krachtige prestaties: met 204 pk en 310 Nm ga je van 0 naar 50 km/h in slechts 2,9 seconden.
Dit is ook een manier om je tekstueel te onderscheiden van de rest:
0-100 staat daarin tegen weer niet vermeld. Kleurtje Vapor Grey zal hem vast goed staan met de koperkleurige accenten.
Ik denk dat dit een leasetoppertje wordt! Toffe kar.
In Nederland ook te zien met prijslijst https://www.cupraofficial.nl/modellen/born
Vanaf 38k. Dan kocht ik me echt wel iets anders dan een stekkerbak. 8)7
Ziet er in ieder geval stukken beter uit dan de ID3.
Ik was nooit fan van elektrisch rijden maar heb nu sinds 4 weken een ID.4. Bij de eerste proefrit was ik meteen helemaal om, het rijdt gewoon zoveel beter en soepeler dan welke brandstofauto dan ook. En ook het feit dat je thuis kan "tanken" is ideaal, nee ik zal nooit meer een brandstofauto kopen of leasen.
Op vakantie is met de huidige generatie auto's ook goed te doen met de grote accu's en snellaad mogelijkheden. Zeker als je zoals ik graag naar Duitsland en Oostenrijk gaat, ook Italië kan prima. Frankrijk is helaas nog wel een iets ander verhaal, die lopen toch wat jaren achter met de laadinfrastructuur. Je kunt nog steeds prima met een EV naar Frankrijk maar dan moet je wel serieus meer plannen.
Mooi ding trouwens die nieuwe Cupra
Die heeft makkelijk lullen, heeft waarschijnlijk een tankpas bij zijn A8l die wij indirect betalen.Meneer Timmermans heeft de natte droom om een euro per liter brandstof erop te gooien.
Het gaat snel nu...mijn volgende leaseauto wordt waarschijnlijk ook elektrisch helaas.
Vind deze Cupra wel echt gaaf, mooier dan de ID3.
Ik was nooit fan van elektrisch rijden maar heb nu sinds 4 weken een ID.4. Bij de eerste proefrit was ik meteen helemaal om, het rijdt gewoon zoveel beter en soepeler dan welke brandstofauto dan ook. En ook het feit dat je thuis kan "tanken" is ideaal, nee ik zal nooit meer een brandstofauto kopen of leasen.
Op vakantie is met de huidige generatie auto's ook goed te doen met de grote accu's en snellaad mogelijkheden. Zeker als je zoals ik graag naar Duitsland en Oostenrijk gaat, ook Italië kan prima. Frankrijk is helaas nog wel een iets ander verhaal, die lopen toch wat jaren achter met de laadinfrastructuur. Je kunt nog steeds prima met een EV naar Frankrijk maar dan moet je wel serieus meer plannen.
Mooi ding trouwens die nieuwe Cupra