Yep, links lullen en met rechts de zakken vullen.....
Weet er alles van tot in de details. Familielid heeft hoog in de politiek gezeten en mijn kinderen zitten op een school waar veel 2e Kamerleden hun kinderen naar school brengen.
Yep, links lullen en met rechts de zakken vullen.....
Ik had het daar vanmorgen ook over met mn vriendin. Als ze iedereen aan de laadpaal willen, moet er in elke straat een strafohuisje komen te staan om aan alle vraag te voldoen. En dan nog redden we het niet, hier met ons kikkerlandje en de rest vande eu gaan en kunnen we de aarde niet meer redden.En dat thuis "tanken" gaat helaas voor veel mensen niet op omdat ze niet voor hun eigen deur of op eigen oprit kunnen parkeren (omdat ze die niet hebben) of in een appartementen complex wonen.
Yep, links lullen en met rechts de zakken vullen.....
Ik was nooit fan van elektrisch rijden maar heb nu sinds 4 weken een ID.4. Bij de eerste proefrit was ik meteen helemaal om, het rijdt gewoon zoveel beter en soepeler dan welke brandstofauto dan ook. En ook het feit dat je thuis kan "tanken" is ideaal, nee ik zal nooit meer een brandstofauto kopen of leasen.
Op vakantie is met de huidige generatie auto's ook goed te doen met de grote accu's en snellaad mogelijkheden. Zeker als je zoals ik graag naar Duitsland en Oostenrijk gaat, ook Italië kan prima. Frankrijk is helaas nog wel een iets ander verhaal, die lopen toch wat jaren achter met de laadinfrastructuur. Je kunt nog steeds prima met een EV naar Frankrijk maar dan moet je wel serieus meer plannen.
Mooi ding trouwens die nieuwe Cupra
Hoe ver kom je met die ID4 met een caravan van 1600kg erachter?
Geen ervaring mee, no way dat ik ooit met een sleurhut of ander kampeermiddel op vakantie ga Zonder caravan kom ik er realistisch gezien een 400km ver mee als je maximaal 120 rijdt op de snelweg. Ga je 130 - 140 rijden in Duitsland dan zal het bij maximaal 300 kilometer echt wel op zijn, daarentegen op binnenwegen lekker cruisen dan is de 500km weer makkelijk haalbaar.
Ik wel en velen met mij en er zijn er ook zat die nog een keer met een aanhanger moeten of willen slepen. Maar waar ik vooral op doel is dat een EV voor velen nog niet praktisch genoeg is (en niet te betalen voor de normale man/vrouw). Leuk man, 200km rijden en accu leeg, sta je daar weer een X tijd (?) te laden voor de volgende 200km. Echt top als je 1.200km wilt rijden. En in Duitsland wil ik met een losse auto geen 130-140 rijden maar 160-200+ dus dan is je accu nog eerder klaar.
Daarbij is het "milieuvriendelijke" geneuzel gewoon klinkklare onzin als je naar het totale plaatje gaat kijken. Het enige waar men hier in NL gevoelig voor is, uitzonderingen daargelaten, dat is de lagere bijtelling of de andere fiscale voordelen. Dat het fijn rijdt door de altijd aanwezige power ben ik het mee eens.
Laat mij voorlopig maar lekker door dieselen met de 3.0 V6 CDI in onze Viano 8)
Ik wel en velen met mij en er zijn er ook zat die nog een keer met een aanhanger moeten of willen slepen. Maar waar ik vooral op doel is dat een EV voor velen nog niet praktisch genoeg is (en niet te betalen voor de normale man/vrouw). Leuk man, 200km rijden en accu leeg, sta je daar weer een X tijd (?) te laden voor de volgende 200km. Echt top als je 1.200km wilt rijden. En in Duitsland wil ik met een losse auto geen 130-140 rijden maar 160-200+ dus dan is je accu nog eerder klaar.
Daarbij is het "milieuvriendelijke" geneuzel gewoon klinkklare onzin als je naar het totale plaatje gaat kijken. Het enige waar men hier in NL gevoelig voor is, uitzonderingen daargelaten, dat is de lagere bijtelling of de andere fiscale voordelen. Dat het fijn rijdt door de altijd aanwezige power ben ik het mee eens.
Laat mij voorlopig maar lekker door dieselen met de 3.0 V6 CDI in onze Viano 8)
Het milieu aspect interesseert mij ook precies helemaal nietsIk wel en velen met mij en er zijn er ook zat die nog een keer met een aanhanger moeten of willen slepen. Maar waar ik vooral op doel is dat een EV voor velen nog niet praktisch genoeg is (en niet te betalen voor de normale man/vrouw). Leuk man, 200km rijden en accu leeg, sta je daar weer een X tijd (?) te laden voor de volgende 200km. Echt top als je 1.200km wilt rijden. En in Duitsland wil ik met een losse auto geen 130-140 rijden maar 160-200+ dus dan is je accu nog eerder klaar.
Daarbij is het "milieuvriendelijke" geneuzel gewoon klinkklare onzin als je naar het totale plaatje gaat kijken. Het enige waar men hier in NL gevoelig voor is, uitzonderingen daargelaten, dat is de lagere bijtelling of de andere fiscale voordelen. Dat het fijn rijdt door de altijd aanwezige power ben ik het mee eens.
Laat mij voorlopig maar lekker door dieselen met de 3.0 V6 CDI in onze Viano 8)