Halloa,
Ik heb sinds enige tijd echt veel pech met mijn seat cordoba uit 2002 aangezien ik er weinig verstand van heb weet ik niet precies welk type het is maar het kenteken is 20-jb-bk. 2 maanden geleden reed ik op de snelweg en begon het lampje van de motor en het epc lampje te branden. De auto verloor vermogen en ik kon langs de snelweg niets meer. Anwb gebeld deze hebben mijn auto uitgelezen en uiteindelijk de bobine vervangen. Ze adviseerde met ook bougies en kabels te vervangen dus gelijk gedaan. Lampje van motor en epc begonden 3 weken geleden weer te branden en na uitgelezen te hebben gaf hij een foutmelding bij de koelvloeistofsensor. Kan dit de reden zijn dat de lampjes gaan branden? Gisteravond wou ik wegrijden en begonnen de lampjes weer te branden en had ik geen vermogen meer. Na de motor uitgeschakeld en opnieuw gestart te hebben had ik vermogen maar branden de lampjes van de motor en epc nog steeds. Vanochtend opnieuw geprobeerd en weer hetzelfde probleem eerst starte de auto gewoon maar had ik geen vermogen en opnieuw gestart nu wel met vermogen maar de lampjes branden nog steeds.
Heeft iemand hier een verklaring voor en weet iemand wat ik hieraan kan doen aangezien bobiene, bougies en kabels vervangen zijn.
De tempratuurmeter blijft tijdens korte en lange ritten hangen op 0 graden en soms doet die wel wat die hoort te doen.
Heeft het loshalen van de accupolen zin om de motor te resetten en hoelang moet ik de polen er dan af laten om te resetten?
Ik ben op dit gebied en leek maar alle hulp is welkom.
tnxs, grtz Bas
Ik heb sinds enige tijd echt veel pech met mijn seat cordoba uit 2002 aangezien ik er weinig verstand van heb weet ik niet precies welk type het is maar het kenteken is 20-jb-bk. 2 maanden geleden reed ik op de snelweg en begon het lampje van de motor en het epc lampje te branden. De auto verloor vermogen en ik kon langs de snelweg niets meer. Anwb gebeld deze hebben mijn auto uitgelezen en uiteindelijk de bobine vervangen. Ze adviseerde met ook bougies en kabels te vervangen dus gelijk gedaan. Lampje van motor en epc begonden 3 weken geleden weer te branden en na uitgelezen te hebben gaf hij een foutmelding bij de koelvloeistofsensor. Kan dit de reden zijn dat de lampjes gaan branden? Gisteravond wou ik wegrijden en begonnen de lampjes weer te branden en had ik geen vermogen meer. Na de motor uitgeschakeld en opnieuw gestart te hebben had ik vermogen maar branden de lampjes van de motor en epc nog steeds. Vanochtend opnieuw geprobeerd en weer hetzelfde probleem eerst starte de auto gewoon maar had ik geen vermogen en opnieuw gestart nu wel met vermogen maar de lampjes branden nog steeds.
Heeft iemand hier een verklaring voor en weet iemand wat ik hieraan kan doen aangezien bobiene, bougies en kabels vervangen zijn.
De tempratuurmeter blijft tijdens korte en lange ritten hangen op 0 graden en soms doet die wel wat die hoort te doen.
Heeft het loshalen van de accupolen zin om de motor te resetten en hoelang moet ik de polen er dan af laten om te resetten?
Ik ben op dit gebied en leek maar alle hulp is welkom.
tnxs, grtz Bas
Laatst bewerkt door een moderator: