Monique
New member
- Lid geworden
- 10 feb 2011
- Berichten
- 31
29 december ging mijn Seat niet harder dan 2 km per uur. Stopte zomaar. Onder het rijden! Vermoedelijk bij het intrappen van de koppeling. Start Stop nicht m?glich. Er had moeten staan Start nicht m?glich want stoppen deed hij prima.
Nadat de dealer Adrie Jonk geen aandacht aan het probleem heeft geschonken en zijn monteur (geweldige man) heeft opgezadeld met alle communicatie rondom dit slepende probleem ben ik afgelopen weekend Geen Klantenservice gestart met de hoop dat Seat zelf eens contact op zou nemen om het probleem te bespreken.
Dat hebben ze gedaan. De importeur dan. Na het 2e "gesprek" bleek dat ook zij zich NIET tot doel hebben gesteld het probleem met de auto en vooral met de klant op te lossen maar WEL tot doel om mij te laten stoppen met bloggen. Dat wist ik natuurlijk al. Het 1e telefoontje van de importeur kwam binnen afgelopen maandag, n? het weekend van de lancering van mijn blog.
Overigens hebben beiden mij laten weten onbekend te zijn met het probleem? Geen klachten gehad? Mijn auto is de eerste? Ik lees hier echt verhalen met dezelfde mankementen. Kennelijk zijn ze dermate onge?nteresseerd in wat bij hun klanten leeft, dat zelfs hier niet gelezen noch gereageerd wordt ?n is de onderlinge communicatie tussen de dealers ook niet optimaal.
Ik ben klaar en wacht af wanneer mijn auto ooit weer rijdt en blog verder over de perikelen rondom het gebrek aan klantenservice van deze organisaties. Voor mij: Nooit meer een Seat of andere Pon auto. N?et vanwege het merk maar vanwege de desinteresse in de klant.
Willen jullie ook een verhaal kwijt? Ik nodig jullie uit om dat verhaal te vertellen op de site of mail WelBetaald@GeenKlantenservice.nl. In overleg met de schrijver zal ik het ook publiceren op het blog. Tenslotte bereik je samen meer dan alleen.
Natuurlijk zijn alle lezers welkom op GeenKlantenservice.nl ?n staat de site open voor al jullie reacties.
Je kunt me ook volgen op Twitter @geenservice of onder mijn eigen naam @MoniqueAnrochte
[mod edit: De reactie van de betreffende dealer staat hier:http://www.seat-online.nl/showthrea...open-gezonder-is&p=56886&viewfull=1#post56886 ]
Nadat de dealer Adrie Jonk geen aandacht aan het probleem heeft geschonken en zijn monteur (geweldige man) heeft opgezadeld met alle communicatie rondom dit slepende probleem ben ik afgelopen weekend Geen Klantenservice gestart met de hoop dat Seat zelf eens contact op zou nemen om het probleem te bespreken.
Dat hebben ze gedaan. De importeur dan. Na het 2e "gesprek" bleek dat ook zij zich NIET tot doel hebben gesteld het probleem met de auto en vooral met de klant op te lossen maar WEL tot doel om mij te laten stoppen met bloggen. Dat wist ik natuurlijk al. Het 1e telefoontje van de importeur kwam binnen afgelopen maandag, n? het weekend van de lancering van mijn blog.
Overigens hebben beiden mij laten weten onbekend te zijn met het probleem? Geen klachten gehad? Mijn auto is de eerste? Ik lees hier echt verhalen met dezelfde mankementen. Kennelijk zijn ze dermate onge?nteresseerd in wat bij hun klanten leeft, dat zelfs hier niet gelezen noch gereageerd wordt ?n is de onderlinge communicatie tussen de dealers ook niet optimaal.
Ik ben klaar en wacht af wanneer mijn auto ooit weer rijdt en blog verder over de perikelen rondom het gebrek aan klantenservice van deze organisaties. Voor mij: Nooit meer een Seat of andere Pon auto. N?et vanwege het merk maar vanwege de desinteresse in de klant.
Willen jullie ook een verhaal kwijt? Ik nodig jullie uit om dat verhaal te vertellen op de site of mail WelBetaald@GeenKlantenservice.nl. In overleg met de schrijver zal ik het ook publiceren op het blog. Tenslotte bereik je samen meer dan alleen.
Natuurlijk zijn alle lezers welkom op GeenKlantenservice.nl ?n staat de site open voor al jullie reacties.
Je kunt me ook volgen op Twitter @geenservice of onder mijn eigen naam @MoniqueAnrochte
[mod edit: De reactie van de betreffende dealer staat hier:http://www.seat-online.nl/showthrea...open-gezonder-is&p=56886&viewfull=1#post56886 ]
Laatst bewerkt: