Ik heb altijd gedacht dat een verkeersdrempel zo gebouwd moest zijn dat je er met de max toegelaten snelheid overkon zonder schade. In de praktijk is dat natuurlijk niet zo..
Is eenvoudig aan te tonen; gewoon nogmaals met dezelfde snelheid over die drempel heen rijden in het bijzijn van de gemeente. Heb zelf eerder een akkefietje gehad met de gemeente Breda. Zolang de auto standaard is moeten zij zich committeren aan jouw voertuig en niet andersom.carterpan van een v5 ligt zowieso al erg laag.
En als dat inderdaad is gebeurd in een 30 zone, terwijl je zelf niet verlaagd met 25 een drempel gepakt hebt is de kan heel groot dat je het inderdaad kunt verhalen bij de gemeente. (al zul je het waarschijnlijk moeilijk kunnen aantonen)
En vervangen kun je zelf eventueel ook hoor. Van onder kun je er zo bij(kan zelfs prima zonder brug). Alle boutjes (geloof inbus) losdraaien, carterpan eraf, pakking eraf, nieuwe pakking er tegenaan, nieuwe carterpan er tegenaan en boutjes weer vastdraaien. Kijk overigens wel even met hoeveel nm je deze bouten moet vastdraaien, dit weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Is eenvoudig aan te tonen; gewoon nogmaals met dezelfde snelheid over die drempel heen rijden in het bijzijn van de gemeente. Heb zelf eerder een akkefietje gehad met de gemeente Breda. Zolang de auto standaard is moeten zij zich committeren aan jouw voertuig en niet andersom.