Ja hoi,
Ik heb een Toledo 1M, maar dacht ik open het topic stiekem in het Leon gedeelte, want de vraag is toch hetzelfde en deze is wat actiever zag ik dan het Toledo gedeelte.
Mijn auto was zeiknat aan de bijrijderskant, zo nat dat ik inmiddels schimmel op de bekleding heb staan.
Als het vocht weg is laat ik hem wel professioneel reinigen, dan zal die schimmel wel weg zijn
Anyway, auto weggebracht naar de garage en daar bleek hij behoorlijk te lekken bij de deur.
Ze hebben het paneel afgekit.
Vervolgens heb ik de auto bij het tankstation zo ver als mogelijk "droog" gezogen. Meer water kreeg ik er niet uit met die zuiger.
Daarna heb ik een dikke 100km gereden met de blazer vol op mn voeten en op zn heetst.
De vloer voelt nu droog aan, maar als je er op duwt dan hoor je het onder de vloer nog soppen.
Ga ik dit nog droog krijgen door gewoon flinke lange stukken te rijden met de blazer op de voeten? Of moet ik echt de hele vloerbekleding los gaan halen?
Tevens heb ik sinds de auto vochtig werd van binnen wat problemen met mijn radio waarvan ik me af vraag of die mogelijk gerelateerd kunnen zijn aan het vocht.
Soms ging hij aan en speelde hij gewoon goed, soms niet, soms knippert alleen het display van de radio, soms ook dat schermpje van de radio op het dashboard, en nu de laatste tijd nu hij ?cht vochtig was krijg ik er helemaal geen geluid meer uit.
Het display werkt dus wel nog.
Aangezien het zo vochtig was in de auto dat als ik instapte mijn bril meteen besloeg en alle ramen aan de binnenkant compleet beslagen waren denk ik dat het een vast met het ander te maken kan hebben.
Zijn er (als straks de auto weer droog is) stekkers die ik na kan kijken die wellicht vochtig geworden zijn? En zo ja, waar zitten die stekkers precies?
Hopelijk hebben jullie wat tips mbt dat vocht en de radio
PS: ik heb een Seat Sound System met cassette en CD wisselaar met speakers voor en achter erin zitten. 6 of 8 in totaal denk ik. Geen idee. Standaard ding vanaf de fabriek wat goed klinkt. Als ie het doet
Ik heb een Toledo 1M, maar dacht ik open het topic stiekem in het Leon gedeelte, want de vraag is toch hetzelfde en deze is wat actiever zag ik dan het Toledo gedeelte.
Mijn auto was zeiknat aan de bijrijderskant, zo nat dat ik inmiddels schimmel op de bekleding heb staan.
Als het vocht weg is laat ik hem wel professioneel reinigen, dan zal die schimmel wel weg zijn
Anyway, auto weggebracht naar de garage en daar bleek hij behoorlijk te lekken bij de deur.
Ze hebben het paneel afgekit.
Vervolgens heb ik de auto bij het tankstation zo ver als mogelijk "droog" gezogen. Meer water kreeg ik er niet uit met die zuiger.
Daarna heb ik een dikke 100km gereden met de blazer vol op mn voeten en op zn heetst.
De vloer voelt nu droog aan, maar als je er op duwt dan hoor je het onder de vloer nog soppen.
Ga ik dit nog droog krijgen door gewoon flinke lange stukken te rijden met de blazer op de voeten? Of moet ik echt de hele vloerbekleding los gaan halen?
Tevens heb ik sinds de auto vochtig werd van binnen wat problemen met mijn radio waarvan ik me af vraag of die mogelijk gerelateerd kunnen zijn aan het vocht.
Soms ging hij aan en speelde hij gewoon goed, soms niet, soms knippert alleen het display van de radio, soms ook dat schermpje van de radio op het dashboard, en nu de laatste tijd nu hij ?cht vochtig was krijg ik er helemaal geen geluid meer uit.
Het display werkt dus wel nog.
Aangezien het zo vochtig was in de auto dat als ik instapte mijn bril meteen besloeg en alle ramen aan de binnenkant compleet beslagen waren denk ik dat het een vast met het ander te maken kan hebben.
Zijn er (als straks de auto weer droog is) stekkers die ik na kan kijken die wellicht vochtig geworden zijn? En zo ja, waar zitten die stekkers precies?
Hopelijk hebben jullie wat tips mbt dat vocht en de radio
PS: ik heb een Seat Sound System met cassette en CD wisselaar met speakers voor en achter erin zitten. 6 of 8 in totaal denk ik. Geen idee. Standaard ding vanaf de fabriek wat goed klinkt. Als ie het doet