Ohw, wat ben ik blij dat ik letterlijk aan de duitse grens woon.... ik zal aan jullie denken als ik over de duitse kant met 200+ naar het werk rij
100 km/u in de 4e versnelling dan maar
Mijn auto loopt bij 100kmh in zes 1 op 16....Kom op jongens, zie er het positieve van in.......
Ik ben overigens blij dat de bouwbedrijven weer verder kunnen, werkgelegenheid is zeker zo belangrijk....maar serieus, had dit niet anders gekund...wat een | regeling. Maar goed, we worden al jaren genaaid door Den Haag, kan dit er ook nog wel bij.
Ohw, wat ben ik blij dat ik letterlijk aan de duitse grens woon.... ik zal aan jullie denken als ik over de duitse kant met 200+ naar het werk rij
shots fired _/-\o_
Tja, was wel te verwachten dat die natnekken in Den Haag met zoiets op de proppen zouden komen.. eerst lekker een-of-ander niet bewezen probleem verzinnen, en vervolgens allerlei regels/aanpassingen de burgers door hun strot duwen.. en alles draait alleen maar om het geld wat de grote multi-nationals(en hun topleden, goh, laten dat nou toevallig best wel wat kamerleden of ministers(en de premier voorop met zn lachende clownsneus) zijn...) hiermee kunnen verdienen...
Het verschil is dat van mijn hersenscheten niemand last heeft (hooguit de betreffende lezer), maar de overheid maakt met haar ondoordachte besluiten een hele economie zomaar vleugellam. Het zou strafbaar moeten worden gemaakt!
Dat gaat over klimaat en CO2. Dat is iets anders dan de bouw vlottrekken ivm stikstof.
Dat gaat over klimaat en CO2. Dat is iets anders dan de bouw vlottrekken ivm stikstof.
Klopt. Duitsland is totaal niet te vergelijken met Nederland. Daar is het gebruik van de ruimte veel extensiever dan in Nederland en dus heb je veel minder uitstoot van schadelijke stikstof. Ook is het landschap en het gebruik daarvan daar veel minder versnipperd. In Nederland rij je 3 kilometer en dan heb je een woonwijk, een landbouwgebied, een natuurgebied en een industrieterrein gezien. Vanaf de snelweg. In Duitsland hebben ze veel grotere natuurgebieden en die kunnen gewoon veel meer hebben dan die snippertjes hier in Nederland.Maar ook daar is in Dld onderzoek naar gedaan blijkt dat daar ineens geen probleem is met stikstof verbindingen en ook daar brengt een snelheidsbeperking geen zoden aan de dijk.
volgens cijfers van het RIVM is ons wagenpark verantwoordelijk voor slechts 6,1 procent van de totale uitstoot, terwijl de verlaging van de maximumsnelheid slechts 0,34 procent winst zou opleveren. Het voordeel is dus marginaal.
Als per omgaande in het voer van deze dieren bepaalde enzymen worden toegevoegd verminderd ook per direct de uitstoot van deze stikstofverbindingen met minimaal 10% en is die hele snelheidsbeperking die uiteindelijk nog geen 1% oplevert een wassen neus.
Inderdaad leuk voor het cijferwerk maar zet echt geen zoden aan de dijk.
Ben ik blij de we thuis nagenoeg geen vlees consumeren......troep allemaal.
Ben ik blij de we thuis nagenoeg geen vlees consumeren......troep allemaal.