Post hier je rollenbank uitdraai

Who_carez

Member
Lid geworden
18 aug 2021
Berichten
93
Gelukkig zijn die die hards er nog :) Het Honda forum is al jaren helemaal dood. Van de 30 reacties die er dit jaar gepost zijn waren er 24 van mij ofzo :) Ik vind het wel jammer dat de forums allemaal zo dood zijn terwijl dit toch een fijne en simpele manier is om kennis door te geven enzo. Maar tegenwoordig wil iedereen alles delen op social media... Ookal ben ik ook niet zo heel actief, ben ik heel blij dat dit forum er is :)
 

nd-photo.nl

Vriend van Seat-Online
Lid geworden
13 feb 2012
Berichten
37.659
Genoeg reden om hier actiever te worden ;)

Ja dat is het ook denk ik, het heeft zn toevlucht genomen naar social media.
 

J.B.

Active member
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
9.392
Genoeg reden om hier actiever te worden ;)

Ja dat is het ook denk ik, het heeft zn toevlucht genomen naar social media.
Maar vergelijk het eens met 10 jaar terug. Veel meer actieve sponsoren en moderators. Minimaal 4 meetings per seizoen en daar omheen nog actieve leden die zelf ook wat regelde. Is nu ook niet meer zo. Dan raak je ook sneller de "must" kwijt om hier te blijven.

En ik denk ook dat "mijn generatie" (net als ik) in een andere levensfase zit. Project de deur uit, 2 kinderen (of meer) en omdat je niet zo veel te melden hebt ook steeds minder hier langs komt. Zie het bij mezelf ook. Lees nog wel mee, maar veel posts schrijf ik niet. ;)
 

Who_carez

Member
Lid geworden
18 aug 2021
Berichten
93
Klopt wel :) Terwijl vroeger elke euro naar de auto ging is het nu verbouwingen, van alle zaken wat vrouw en kind nodig heeft en eens in de zoveel tijd bijt ik eens door... Het is gewoon jammer dat er geen opvolgers komen. Vroeger waren er bijna dagelijks nieuwe mensen op het forum. En nu zitten alle jongeren op Social Media en sterven de forums verder uit.
 

Snah

Vriend van SEAT-Online
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
13.297
De echte die-hards blijven wel hier.
En niet te vergeten dat de verkoopcijfers van Seat in de kelder liggen dus weinig aanwas.
 

frenkieshenkie

Vriend van SEAT-Online
Lid geworden
5 mrt 2013
Berichten
7.453
Dit is idd wel het meest actieve auto-forum wat ik ken en ook na ruim 10 jaar nog steeds actief op ben :cool:
 

Sketsman

New member
Lid geworden
20 apr 2023
Berichten
8
Hoi,
Vandaag met mijn Seat Leon 1.4tsi dsg naar JD engineering geweest om stage 1 te laten tunen.
Vriendelijk geholpen en uitleg gehad.
Nadat het geïnstalleerd was natuurlijk zelf even ondervinden hoe het rijd.
Het schakelen ging een stuk vlotter en soepeler, dsg bak was ook meteen aangepast.
De automaat ging niet heel snel opschakelen naar de volgende schakeling, daardoor merkte je dat het optrekken een stuk sneller was.
De dsg loopt als een zonnetje.
Even doortrekken op de snelweg was ook wel te merken.
Van 150 naar 190 pk is niet heel veel meer pk's maar je merkt het wel.
Hopelijk veel plezier ermee...
 

nd-photo.nl

Vriend van Seat-Online
Lid geworden
13 feb 2012
Berichten
37.659
Geniet van je "nieuwe" auto! Weet nog goed nadat ik mn Seat Leon had laten afstellen bij JD (klik), dat het aanvoelde als een andere auto 😇
 

McDonald

Well-known member
Lid geworden
18 nov 2010
Berichten
11.940
40 pk is een nette vermogenswinst. Voor mijn Exeo met standaard 150 pk wordt 30 pk of 50 pk vermogenswinst opgegeven afhankelijk van de tuner. De winst is ook afhankelijk van de brandstof: 95, 98, 98 + 10% bio-ethanol of 102. Ook kleine aanpassingen qua luchtfilter en slangen tellen uiteindelijk mee.
 

RoadRunnerRik

Administrator
Lid geworden
16 jun 2014
Berichten
6.420
1.5 TSI DSG, stage 1 van VVT
uitdraai-stage-1.jpg
 
Laatst bewerkt:

Odelot

Vriend van SEAT-Online!
Lid geworden
1 jan 2011
Berichten
1.170
Schop. 1.5 eTsi. Rij inmiddels 40k km gechipt rond, zonder problemen. Gemiddeld verbruik aan de pomp gemeten 1:17,6. Vlot en zuinig.

Scherm­afbeelding 2023-11-12 om 17.16.55.png
 

XPtuning

Vriend van SEAT-Online!
Lid geworden
24 jun 2012
Berichten
6.598
40 pk is een nette vermogenswinst. Voor mijn Exeo met standaard 150 pk wordt 30 pk of 50 pk vermogenswinst opgegeven afhankelijk van de tuner. De winst is ook afhankelijk van de brandstof: 95, 98, 98 + 10% bio-ethanol of 102. Ook kleine aanpassingen qua luchtfilter en slangen tellen uiteindelijk mee.
Verschilt of je een K03 of K03s hebt...de K03s heeft wat meer oempf 😂
Volgens JD is een dwars geplaatste 1.8 20VT beter te tunen, ik dacht dat dit door de warmte huishouding kwam... Race eend zie je hier overigens ook niet meer...
 
Bovenaan