Klopt. We hebben meerdere runs gemaakt om zo te vergelijken. Meting is de laatste keer ook eerder gestart vandaar. En dus gestopt bij 5000rpm. ASR werkte niet echt mee[emoji85]Het lijkt wel of de hele voor en na curves 500rpm t.o.v. elkaar verschoven liggen.
Ben benieuwd hoe de variabele turbo dit gaat uithouden op lange termijn welke op de 70kw 1.0 zit.
ken iemand die binnen 3 weken na chippen de boel al kapot had, ik blijf er wel vanaf......;w
Nou dan doe ik het beter. Mijne is 31dec gedaan. Houdt de mijne het al langer dan 3 weken uit[emoji2957]ken iemand die binnen 3 weken na chippen de boel al kapot had, ik blijf er wel vanaf......;w
Volgens mij is de motor en turbo het zelfde toch? Enigste verschil met de 115pk en 95pk is de type ecu zover ik er mee werkt. De 95pk heeft de ME17.5.21 en de 115pk de ME17.5.27Je bent niet de enige. Heb ook al diverse verhalen gehoord helaas. Als je de 85kw versie hebt van de 1.0 heb je geen variabele turbo gelukkig.
Volgens mij is de motor en turbo het zelfde toch? Enigste verschil met de 115pk en 95pk is de type ecu zover ik er mee werkt. De 95pk heeft de ME17.5.21 en de 115pk de ME17.5.27
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Nou dan doe ik het beter. Mijne is 31dec gedaan. Houdt de mijne het al langer dan 3 weken uit[emoji2957]
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Zover ik weet gewoon een 1 liter-driecilinder turbo met dubbele variabele kleppentiming. Weet dat motor codes gewoon hetzelfde zijn voor zoveel de 95pk als 115pk. En alleen verschil in ecu is, 6bak, schijven achter ten opzichte met de 95pk. Dus een vaste of variabele turbo ben ik wel benieuwd naar. Geen idee of het ergens gedocumenteerd staat?Turbo is ook anders. 70kw heeft variabele en 85kw heeft vaste turbo wist de monteur me te vertellen.
Klopt. Zoals ik aangaf ik plank nooit. Gebruik het vermogen alleen op de snelweg, en soms even doortrekken tot 4000 toeren meer ook niet. En zit er idd niet op te wachten nee. Staat net 14.459 km op dus hij moet nog wel wat jaartjes mee gaan haha.Houden zo! Je hebt er niks aan als de turbo kapot gaat en uiteraard is het ook hierbij weer afhankelijk hoe er mee omgegaan wordt.
Dit waren mijn resultaten bij mijn Cupra SC 5F 2015
Stage 2+ 523NM en 407,2PK
BP Ultimate 98
R600 intake
200 cell Downpipe
kmstd 89.000
Het was die dag 32 graden buiten temperatuur... Handgeschakeld met een originele koppeling nog! het gaat nog verbijsterend goed met de koppeling!!!