Ach we mogen ook wel eens positief zijn toch
Tja..ik heb met INGlease eigenlijk wel gevoel dat ze oprecht waren en de indruk hadden een goede auto te hebben afgeleverd. Altijd keurig en correct antwoord en zelfs medeleven van de betrokken manager daar. Ik denk dat de berijder mss alleen zuinig en rustig in NL heeft getuft...toen ik hem kreeg moest hij opeens in Duitsland dat doen waar die voor gemaakt is..doorrijden en iets harder dan 100-120. Misschien is het toen fout gegaan met het cilinderkoppie..we zullen het nooit weten.
Trouwens ook reeds vervangen koppen zijn weer stuk gegaan las ik net in een ander draadje..dus ja zekerheid door voorkennis..? Volgens mij is het gewoon geluk of pech hebben. Ik heb trouwens ook op het Audi forum een topic gestart of er mensen zijn met BKD problemen, geen reacties eigenlijk..dus af en toe vraag ik mij af of het echt wel zo vaak voorkomt (relatief gezien dan). Zou het niet zo kunnen zijn dat het erger gemaakt werd/wordt dan het feitelijk is!?
Hoe staat het met de 1.4 TDI van de TS ..denk nog geen reactie van PON