Niet vergeten dat diegenen die nu commentaar leveren toebehoren aan de "linkse" fracties in het EP en die zouden liefst helemaal geen auto's meer zien rijden maar ons via fiets en volkomend ontoereikend openbaar vervoer over de wereld zaken zien doen, of dat haalbaar is of niet.
De andere partijen begrijpen h??l erg goed dat als ze binnen 2 jaar de uitlaatgas emissies van de dieselauto's zo sterk willen verlagen dit honderdduizenden banen gaat kosten.
Met andere woorden de doelstelling wat milieu betreft moeten behaald worden KOST WAT KOST als de melkkoe maar verdwijnt en de mensen hun vrijheid van verplaatsing wordt afgenomen zodat deze politieke kliek hier 100% zeggenschap over krijgt.
Overigens stoten in een 2 jaar geleden door TNO opgesteld verschenen rapport alle scooters in NL 2 x zo veel fijnstof uit als het GEHELE wagenpark in NL bij elkaar inclusief de rivier scheepvaart.
Maar dat rapport werd in een split second in de lade geflikkerd want dan kun je geen autootje meer pesten.
Hierbij is niet meegenomen de fijnstof emissies van alle landbouwvoertuigen in NL.
Stel je voor dat de automobilist ontdekt dat zij HELEMAAL niet de grootste veroorzakers van luchtvervuiling zijn.
Voorbeelden:
Om 25 verkeersdoden in NL minder te behalen moeten de autofabrikanten miljarden investeren om dit op Europees gebied mogelijk te maken.
In heel NL sterven 2500 Nederlanders aan fouten tijdens operaties en daar maakt niemand zich druk om.
Er worden ook geen 100 miljard+ uitgegeven om dit aantal met 75 naar beneden te brengen laat staan over h??l Europa.
Als binnen NL alle kolencentrales binnen 2 jaar worden gesloten of omgebouwd worden naar aardgas dan worden zonder enig probleem de CO2 eisen waaraan NL zich heeft geconformeerd gehaald zonder de melkkoe auto aan te pakken.
Tja trek je conclusies.