Ondertussen gedaan:
Nieuwe Distributieketting + Spanners + Oliewissel + Nokkenassensor (2 sensoren?) + bougies + bobine + massakabel + krukassensor
2e handse Brandstofpomp, hoofddrukpomp, module brandstofpomp.
En nog steeds start de auto niet in 1x ochtends! Pas na 5-6 x... Garage weet het ook niet meer, ze hebben van een andere leon het e.a. overgezet om te testen maar niks helpt. Ze dachten eerst dat de auto na een tijdje geen benzine meer in de leiding heeft maar dat is er ook gewoon. Computer is uitgelezen geen enkele fouten meer erin.
Wat wel raar is dat de ketting is vervangen en op tijd is gezet met speciaal VAG gereedschap, maar hij ratelt nog steeds de 1e 1-1.5 seconden.
Mooiste van alles, zodra die gestart is rijd hij als een zonnetje de rest van de dag! Hij is echt muisstil neutraal en trekt goed op etc.
Kmstand: 121 dz.
1.4 tsi
Nieuwe Distributieketting + Spanners + Oliewissel + Nokkenassensor (2 sensoren?) + bougies + bobine + massakabel + krukassensor
2e handse Brandstofpomp, hoofddrukpomp, module brandstofpomp.
En nog steeds start de auto niet in 1x ochtends! Pas na 5-6 x... Garage weet het ook niet meer, ze hebben van een andere leon het e.a. overgezet om te testen maar niks helpt. Ze dachten eerst dat de auto na een tijdje geen benzine meer in de leiding heeft maar dat is er ook gewoon. Computer is uitgelezen geen enkele fouten meer erin.
Wat wel raar is dat de ketting is vervangen en op tijd is gezet met speciaal VAG gereedschap, maar hij ratelt nog steeds de 1e 1-1.5 seconden.
Mooiste van alles, zodra die gestart is rijd hij als een zonnetje de rest van de dag! Hij is echt muisstil neutraal en trekt goed op etc.
Kmstand: 121 dz.
1.4 tsi
Laatst bewerkt: