ralphh
New member
- Lid geworden
- 14 sep 2010
- Berichten
- 428
Slechte avond,
vandaag te horen gekregen van garage dat cilinder nr 4 de oorzaak is van mijn koelvloeistof verlies. Het betreft volgens garage geen scheur maar de fout in cilinderbuis waar het water dus verloren gaat. Iemand hier die technische term daarvoor weet? (ben leek) Krijg offerte voor een gebruikte en nieuwe kop.
-iemand ervaring wat redelijk is qua kosten voor vervanging?
-is het raadzaam voor een nieuw blok of ruilblok te gaan aangezien ik anders risico loop weer problemen
te krijgen straks met dit bkd blok?
-van 2006 met 189.000km...probleem aangesproken bij 175.000km. / volgens mij had vorige eigenaar dit ook al
verdere tips, adviezen ? Coulance regeling vooralsnog afgewezen door PON...
Dank
vandaag te horen gekregen van garage dat cilinder nr 4 de oorzaak is van mijn koelvloeistof verlies. Het betreft volgens garage geen scheur maar de fout in cilinderbuis waar het water dus verloren gaat. Iemand hier die technische term daarvoor weet? (ben leek) Krijg offerte voor een gebruikte en nieuwe kop.
-iemand ervaring wat redelijk is qua kosten voor vervanging?
-is het raadzaam voor een nieuw blok of ruilblok te gaan aangezien ik anders risico loop weer problemen
te krijgen straks met dit bkd blok?
-van 2006 met 189.000km...probleem aangesproken bij 175.000km. / volgens mij had vorige eigenaar dit ook al
verdere tips, adviezen ? Coulance regeling vooralsnog afgewezen door PON...
Dank
Laatst bewerkt: