Hoi Ecomotive gebruikers,
Ik vraag me af of er sprake is van een misleiding van een verkoop van bijv. Seat Ibiza Ecomotive BPM- en MRB-vrije auto's. Zo zou er 87 gr CO2 uitstoot staan volgens fabrieksopgave en ook verbruik 1 op 29. Maar in werkelijkheid in de praktijk is dit 1 op 19/20 en uitstoot is 145 gr ipv 87 gram. Veel mensen hebben juist deze wagens gekocht ivm lage uitstoot en verbruik, maar in de praktijk is dit tegengevallen.
Nu vraag ik me dus af of er een misleiding is, wanneer er toch correcties in de toekomst op zult treden dat werkelijke uitstoot hoger is! Daardoor worden de tarief dus duurder... Wie is nu verantwoordelijk voor deze misleiding en zou dat moeten compenseren!? Ben benieuwd naar reacties van iedereen! _/-\o_
zie ook website: http://www.geldenrecht.nl/artikel/2010-09-20/zuinige-slurpertjes
Ik vraag me af of er sprake is van een misleiding van een verkoop van bijv. Seat Ibiza Ecomotive BPM- en MRB-vrije auto's. Zo zou er 87 gr CO2 uitstoot staan volgens fabrieksopgave en ook verbruik 1 op 29. Maar in werkelijkheid in de praktijk is dit 1 op 19/20 en uitstoot is 145 gr ipv 87 gram. Veel mensen hebben juist deze wagens gekocht ivm lage uitstoot en verbruik, maar in de praktijk is dit tegengevallen.
Nu vraag ik me dus af of er een misleiding is, wanneer er toch correcties in de toekomst op zult treden dat werkelijke uitstoot hoger is! Daardoor worden de tarief dus duurder... Wie is nu verantwoordelijk voor deze misleiding en zou dat moeten compenseren!? Ben benieuwd naar reacties van iedereen! _/-\o_
zie ook website: http://www.geldenrecht.nl/artikel/2010-09-20/zuinige-slurpertjes