Nee, (dubbele) o ring was intact, het zou gewoon een defect product zijn geweest, de 1/8 npt aftap plugs voor 2/3 poorten, of via de sensor zelf (ook 1/8 npt)..Kan je aan de sandwich plate nog zien wat de lekkage veroorzaakt heeft, bijv. een beschadigde o-ring?
Nope, had al inderdaad de rubberen o-ring van de sandwich plaat tegen de olie filter behuizing aan en de olie filter uiteraard met de rubberen kant tegen de vlakke kant van de sandwich plate zelf.Heb je niet toevallig de rubberen rand van de sandwich plate aan de verkeerde kant gedaan?
De rubberen rand moet tegen de oliefilterbehuizing en de rubberen rand van je filter gaat uiteraard tegen de sandwichplate (zonder de rubberen rand)
Haast en weinig zicht klopt inderdaad, hahaOk duidelijk, met mogelijk wat haast en met weinig zicht zijn foutjes zo gemaakt
Moet het specifiek olie afdichtend zijn of werkt deze normale schroefborgmiddelen ook? (Bij die van loctite staat er ook niet echt specifiek voor olie zelf is)Gaat prima op de positie van de blanking plug alleen zijn veel olietemperatuursensoren 1/8 NPT draad.
De draad van de blanking plug is volgens mij M10x1.
Ja, je krijgt een olietemperatuursensor met NPT draad erin, maar het gaat geheid lekken als je geen afdichtmiddel gebruikt.
Ik had er destijds Loctite (een afdichtende variant) voor gebruikt.
Oh ik ga dan maar eens kijken of het hier verkrijgbaar is. Heb ook de onderdeelnummer gekregen van iemand in zo'n groep. Alleen verkrijgbaar van bosch: 1 280 113 716Ja dat zorgt ervoor dat de rubberen ring niet eraf schiet (de cilinder in)
Hahah zo ging het bij mij ook, lekte eerst ook volledig over mijn hand, was ijskoud.. bij de laatste injector ging opeens alles netjes. Alleen jij had dan nog zo'n apparaatje dat die zelf de injector pulseert en ik moest het zelf doen met de auto accu en de minpool.Ik heb toevallig een weekje geleden deze video gepost waar ik met diezelfde tool mn injectors ging testen
Je kan ook een drukschakelaar er tussen zetten om te pulserenHahah zo ging het bij mij ook, lekte eerst ook volledig over mijn hand, was ijskoud.. bij de laatste injector ging opeens alles netjes. Alleen jij had dan nog zo'n apparaatje dat die zelf de injector pulseert en ik moest het zelf doen met de auto accu en de minpool.
Ja maar dan zou ik nogsteeds zelf moeten klikken hahahJe kan ook een drukschakelaar er tussen zetten om te pulseren
Gelukkig heb je genoeg zelfspot ( )Ik heb toevallig een weekje geleden deze video gepost waar ik met diezelfde tool mn injectors ging testen
Met een aansteker en een spuitbus remmenreiniger schijn je een perfecte vlammenwerper in huis te hebben. Zelf nooit geprobeerd, maar een ex collega van me wel.remreiniger schijnt licht-ontvlambaar te zijn
Vroeger nog wel eens gedaan omdat je jong was.......Met een aansteker en een spuitbus remmenreiniger schijn je een perfecte vlammenwerper in huis te hebben. Zelf nooit geprobeerd, maar een ex collega van me wel.